Like A Dream
Captain!

Hi I'm Asyraaf. The owner of this blog. Be nice here and enjoy with my story (:



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Edit by: Garpu&Panda
Others:   

Boring? Bosan? It's okay, jemput datang ke blog saya~!

Assalamualaikum semua~! Well the reason why I write a new post in the middle of the night at 2.14AM is kerana saya tak boleh tidur.. T.T Saya tahu saya dah pindah blog, tapi kenapa saya masih menulis lagi kat blog ni? Well sebab saya hargai blog yg begitu cantik ni dihias oleh seorg yg pernah bergelar sahabat.. Saya harap dia tak marah kalau saya mention nama dia kat sini, nama dia ialah Nurris Allia! haha.. Sayang kan, dia dah susah2 buat blog cantik2 gini, tapi saya tak guna pun.. Hmm.. Maybe saya akan lebih luangkan masa dgn blog ni akan datang.. Tapi sejujurnya, kenapa saya tak guna blog ni sbb saya tak reti guna blog ni mcm mana.. XD Template semua design sendiri.. Xtahu mcm mana nak add widget ke ape bnde ke.. -.-" Nanti la baru nak ulangkaji balik template blog ni.. haha XD and btw, jangan lupa singgah yow di dua blog baru saya.. Hehee terima kasih.. ^_^
Blog Business Saya ^_^ dan Diari Blog Baru Saya ^_^